BComplex Shaklee Pulihkan Mood dan Tenaga Ibu Mengandung Agar Kekal Bertenaga dan Ceria Sepanjang Hari

Hai.. Assalamualaikum semua.

Untuk post kali ni saya nak share pengalaman saya mengambil B Complex Shaklee sepanjang kehamilan kali kedua ni.
Alhamdulillah, sekarang dah nak masuk minggu ke-30. My second pregnancy experience agak menyenangkan. Mungkin juga kerana pembawakan baby kali ni..tapi tak dapat saya nafikan, pengambilan supplement Shaklee sebenarnya sangat2 membantu menceriakan mood saya.. Lebih tepatnya..pengambilan B Complex Shaklee.

Hmm..macam mana tu ye..? Meh baca cerita saya lebih lanjut k.
Di awal kehamilan tahun lepas, saya sedang berhadapan dengan siri2 kelas persediaan SPM yang jadualnya agak kerap..dan memenatkan. Bila mengajar subjek killer yang ramai student gerun tu (add math laa..huhu) memang bertambah2 la stressnya. Pada awalnya saya sering kepenatan (tambahan pula perubahan hormon yang dialami kan) sampai kadang2 rasa nak ambil MC je rasanya...tapi tak sampai hati pulak sebab masih ramai student yang kritikal add math.

Saya cuma ambil vitalea dan vitamin C..juga ESP sahaja yang memang dah selalu makan..memandangkan pada masa sama saya masih lagi menyusukan Aisyah. Satu hari tergerak nak ambil B Complex. (sebenarnya sebelum tu dah lama saya avoid BComplex.. sebab saya fobia dengan baunya yang menyebabkan saya muntah masa mengandungkan Aisyah dulu). Kali ni nekad..lawan juga fobia tu sebab saya rasa saya amat perlukannya. Kalau tengok dalam kandungan vitalea pun dah ada BComplex tu semua, tapi kandungannya sikit je.. and i think my body needs more. Sebab ulser mulut pun macam makin menjadi2 je (tanda kekurangan vit b complex la tu)
 

Kali ni saya tukar cara ambil. Saya makan pada awal pagi..masa perut tengah kosong iaitu sebelum breakfast. Magiknya hari tu saya rasa sangat ceria..dan bertenaga. Nak mengajar pun rasa excited sangat..haha. Satu perasaan yang payah nak dapat sejak mula mengandung..sebab asyik mood swing je..hihi. Sejak hari tu memang saya dah jatuh cinta dengan B Complex Shaklee ni..sampaikan saya suggest juga kepada kawan2 dan ahli keluarga (terutamanya kepada kakak dan adik ipar yang sedang seangkatan sekarang..hehe).
So apa lagi..kalau anda ibu mengandung yang sedang menghadapi mood swing...asyik nak marah-marah..rasa penat dan stress sangat-sangat...(tak mengandung pun boleh je)..saya sarankan anda cubalah B Complex Shaklee segera. Yang penting juga cara ambil kena betul tau..jangan main taram bila ingat je..nanti tak dapat kesan yang sepatutnya..rugi je telan.

Saya gelarkan ni set kesihatan wanita sepanjang hayat..hehe..sesuai untuk anak dara yang nak cantik dan sihat, yang TTC, yang sedang mengandung, menyusu, dan mak2 yang penat jaga anak2.. ;)

Nak order dengan saya? Jom!
Anda inginkan penjimatan extra? Jom daftar keahlian dan anda bakal menikmati penjimatan sebanyak 15% - 25% bagi setiap pembelian. Hubungi saya di talian 019-7000 938 (Nadiah)
Nak Kurus? Nak Cantik? Nak Sihat? Nak Bersih? Nak Yang Selamat? Nak Yang Berkesan?
SEMESTINYA SHAKLEE!
NAK SHAKLEE CARILAH SAYA!
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk atau ingin menjadi ahli SHAKLEE, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut: 
 ✐ Blog: Super Ummi~Jom Siha
✉ Email: sniar11@gmail.com 
✆ Call/SMS/WhatsApp/Telegram: 019-7000938
➲ COD Area: 
(WEEKDAYS): Area Padang Midin, Pengadang Baru, Bukit Payong, Bukit Sawa, Mydin Mall & Giant Padang Hiliran. 
(WEEKENDS): Gong Datuk, UMT, UNISZA, Manir, Batu Enam

NewerStories OlderStories Home

0 comments:

Post a Comment

Berminat dengan produk shaklee dari Nad? Atau anda perlukan konsultasi? Atau ingin menyatakan pendapat anda? Sila tinggalkan komen di bawah...