Sakit Sendi Kaki Hilang Dengan Alfalfa Complex

Pengalaman saya sendiri setelah consume alfalfa complex.

Saya mula dapat sakit kat sendi tu masa kena bell's palsy pada tahun 2005. Sebenarnya tak tau juga apa kaitannya sakit kat sendi tu dengan bell's palsy sbb bila tanya doktor pun doc kata macam takde kaitan. Siap doktor suruh buat blood test utk cek rheumatoid factor..mujur juga bukan. Tapi gitulah..memang saya perasan sejak sakit tulah saya mula alami sakit kat sendi tu. Bell palsy ilang, tapi sakit sendi tu tak hilang2.

Sehingga kini (Oktober 2016) saya langsung tak rasa dah sakit kat sendi kaki tu pagi2 walaupun kdg2 sy skip juga makan alfalfa ni.

Testimoni alfalfa complex shaklee

Alhamdulillah..dah hampir 4 bulan saya consume alfalfa complex ni. Saya ambil sbb nk milk booster tapi tak sangka pulak kekakuan (stiffness) yang saya selalu alami sekitar sendi kaki dan lutut pun beransur hilang jgk.

Dah lama jugak sakit kat sendi tu..sejak akhir 2005 kalo tak silap. Selalunya bila bangun pagi kaki saya sangat sakit utk digerakkan. Kadang2 bila kaki statik kurang digerakkan utk setengah jam pun boleh sakit jugak. Paling seksa bila naik kenderaan nak travel ke mana2..sengsara bila kaki kurang bergerak. Macam engsel berkarat tu, rasa keras je..susah nk digerakkan..begitulah saya dulu.

Pelik jugak bila dah hilang rasa sakit tu..baru tersedar lepas saya study buku nutrisi Shaklee dan buat pembacaan tambahan sket. Terbaca yang alfalfa ni memang sesuai utk merawat simptom2 yg saya alami tu.

Papepun, alhamdulillah..lepas ni kena best fren la dgn alfalfa complex nampak gayanya..hehe.

Insan tersayang anda ada sakit macam saya dulu ni?

Marilah cuba Alfalfa Complex.

Saya yang sayang alfalfa complex
😄😄😄😄
Nadiah 019.7000938
Nadiah 019.7000938
Nadiah 019.7000938

Pengedar shaklee Kuala Terengganu
COD: Bukit Payong, Pengadang Baru, Padang Midin, Batu Rakit, Manir, Giant Kuala Terengganu

Pos ke seluruh Malaysia

NewerStories OlderStories Home

0 comments:

Post a Comment

Berminat dengan produk shaklee dari Nad? Atau anda perlukan konsultasi? Atau ingin menyatakan pendapat anda? Sila tinggalkan komen di bawah...