Sunday, 22 January 2017

TESTIMONI VIVIX UNTUK MATA SIHAT TERPELIHARA

Nad nak kongsikan satu testimoni vivix untuk jaga kesihatan mata dengan korang hari ni.

Hm..banyak sungguh khasiat vivix ni kan?
Untuk mata pun bagus rupanya.

Vivix ni salah satu ramuannya adalah purple carrot tau. Purple carrot ni la yang kaya dengan beta carotene yang membantu jaga kesihatan mata anda.

Lepas ni bolehlah korang cuba amalkan vivix untuk diri sendiri ye.

[MATA SIHAT TERPELIHARA DENGAN VIVIX]
.
Assalammualaikum...saya Hafzazuraein a.k.a Hafza Aein..Kalau anda masih ingat lagi..saya pernah tuliskan kisah suami saya yang menghidapi stroke pendarahan sehingga menyebabkan masalah pertuturan..
.
Dan mungkin tamai yang tak menyangka suami saya sekarang makin beransur pulih dari masalah itu..Alhamdulillah saya bersyukur sangat-sangat kepada Allah s.w.t, keluarga dan juga rakan2 yang lain..
.
Tapi kali ni saya nak share sikit pasal suami saya juga...yang dah consume dengan Vivix lebih setahun..untuk bantu atasi masalah stroke beliau..
.
Kebiasaannya, orang stroke ini mempunyai masalah mata kan.. Kadang-kadang sukar untuk melihat...akibat dari sel-sel yang dah mati di otak mereka.. Begitu juga dengan suami saya..


.
Pada mulanya, beliau hanya menghadapi masalah pertuturan..Tapi tidak diketahui juga menghadapi masalah mata..mungkin sebab silau..atau pun masalah saraf pada mata..
.
Kami dapat tahu bila membuat pemeriksaan susulan di bahagian Rehab di Hospital..Selepas itu, doktor menyarankan untuk melakukan pemeriksaan mata di bahagian pakar mata..
.
Tapi..apa yang memeranjatkan saya dan juga doktor mata..semua ujian mata yang dijalankan tidak menunjukkan pun beliau menghadapi masalah mata..Malah semuanya 'perfect' ...Sampaikan doktor pun berkata "Saya sendiri pun tidak dapat bacaan macam ni"
.
Ini lah hasilnya setelah consume Vivix..yang dah lebih setahun..Alhamdulillah..Dengan izin Allah s.w.t...mata suami semakin baik walaupun beliau sudah pun berumur hampir 40 tahun..
.
Malah kalau dilihat pun..tiada satu uban pun ada di kepalanya..dan kelihatan awet muda lagi..Memang terbaiklah Vivix..
.
Terima kasih Vivix kerana menjadikan saya dan keluarga semakin sihat..
#supermomshakleestory
#myvivixstory
#vivixse


No comments:

Post a Comment

Berminat dengan produk? Atau anda perlukan konsultasi? Atau ingin menyatakan pendapat anda? Sila tinggalkan komen di bawah...