Cara Daftar Jadi Ahli Shaklee 2017

Adakah anda pengguna setia Shaklee?


Atau anda rasa produk Shaklee sesuai dengan diri dan keluarga anda?


Atau anda suka membeli produk Shaklee dengan harga yang lebih murah?


Atau anda tercari cari bisnes yang EVERGREEN dan SENTIASA MEMPUNYAI PERMINTAAN TINGGI SEPANJANG TAHUN? Penat dah jadi agen produk tapi untung ciput je..?


Ketahuilah..anda sangat sesuai mendaftar jadi ahli Shaklee. 



Cara Daftar Ahli Shaklee


Terdapat 2 cara untuk DAFTAR AHLI SHAKLEE.


1) Yuran pendaftaran sebanyak RM 80 (WM) dan RM 90 (EM) termasuk postage. Dengan membayar yuran tersebut, anda akan memperolehi BUSINESS KIT SHAKLEE yang mengandungi katalog, resit, product guide, sistem bisnes shaklee dan lain – lain.



ATAU

\
\


2) Anda juga boleh mendapat keahlian PERCUMA dengan setiap pembelian sebanyak 200UV (Unit Value). Ini bersamaan dengan pembelian barang RM700++ (harga ahli) dan secara automatic akan mendapat KEAHLIAN PERCUMA. Malah anda juga akan mendapat CASH BONUS (bernilai RM30++)

Untuk melengkapkan 200 UV tu kalau tak tahu nak ambil barang apa saya boleh consult. Ada banyak set Shaklee tawarkan untuk dapat free membership ni.

Paling senang..anda boleh pilih untuk beli 2 botol Vivix. Memang cukup dah UV tu. 

Sekiranya anda berminat untuk jadi ahli, anda boleh hubungi saya

Nadiah di talian 0197000938



Apa Anda Boleh Buat Setelah Mendaftar Ahli Shaklee?

Ramai yang sangka rugi mendaftar jadi ahli Shaklee jika tak nak buat bisnes Shaklee. Silap tu..silap sangat. Sebenarnya daftar ahli Shaklee sangat menguntungkan.


1) Anda akan dapat User Id No. dan Password untuk login www.shaklee2u.com.my . 

Di website ini anda boleh buat pembelian produk Shaklee kegemaran anda sendiri. Belek belek katalog produk, tengok promo terkini dari Shaklee dan dapat download buletin online Shaklee yang ada banyak sangat info. Contohnya: 7 Days Meal Plan untuk buat detoks.



2) Beli produk Shaklee dengan harga ahli yang jauh lebih jimat.

Ya, kini setelah mendaftar anda tak perlu lagi bersusah payah nak tawar menawar harga la..duk survey survey harga daripada pengedar Shaklee la..sebab memang anda dah dapat beli dengan harga yang lebih murah! Yeay!! Boleh jimat hampir 15% tau!



3) Kutip point atas pembelian produk Shaklee.

Ha..macam kita jadi ahli kad Jusco, Bonuslink ke apa semua tu kan, anda akan dapat kutip mata point. Dalam Shaklee pula mata point tu, jika melebihi 150 uv bagi setiap bulan, anda bakal dapat cash rebate daripada Shaklee. Ye..duitlah. Dan duit tu akan terus dimasukkan ke dalam akaun anda pada bulan berikutnya.



4) Berhak rebut promo istimewa Shaklee setiap bulan.

Ha..Shaklee tiap tiap bulan ada promo tau. Macam sekarang, biasanya promo Purchase WIth Purchase (PWP) la. Yang ni, kalau anda daftar dengan Nad, jangan risau takut terlepas info sebab Nad memang akan update setiap bulan pasal promo yang ada.



5) Boleh mulakan bisnes Shaklee bila bila saja anda mahu!

Bila dah suka guna produk Shaklee, anda mesti suka nak cerita kat orang lain kan? Ye la..biar orang lain turut dapat manfaat macam yang anda dapatlah. Jadi, secara tak langsung nanti mesti ada orang yang nak order Shaklee dari anda. So, tunggu apa lagi..kalau itu berlaku, memang elok sangat anda mulakan bisnes Shaklee!

Tapi jika belum bersedia nak berbisnes tak apa. Jangan bimbang sebab Nad tak akan paksa anda bisnes. Boleh jadi ahli untuk makan sahaja. :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sekiranya anda berminat untuk jadi ahli, anda boleh hubungi saya

Nadiah di talian 0197000938
OlderStories Home

0 comments:

Post a Comment

Berminat dengan produk shaklee dari Nad? Atau anda perlukan konsultasi? Atau ingin menyatakan pendapat anda? Sila tinggalkan komen di bawah...