B Compleks Shaklee

Shaklee menawarkan  Vitamin B Complex yang cukup bermutu. Berbaloi dengan harganya yang mampu milik dengan mutu premium.



Kod Produk:10164 (120 tablet)


Perlukah Vitamin B untuk Kesihatan yang Baik?


Fikirkan semula..rasanya cukup tak bekalan Vitamin B yang anda ambil daripada pemakanan harian yang biasa?


Vitamin B ni sangat penting dalan keseluruhan fungsi tubuh, daripada sintesis DNA hinggalah kepada metabolisme untuk penghasilan tenaga. 


Kalau anda selalu alami keadaan seperti cepat letih, lambat pulih daripada penat, lesu, takde mood, selalu rasa risau tak bertempat, moody, monyok dan seangkatan dengannya..pendek kata jenis emosi tak stabil tu ha..anda sangat patut cuba B Compleks ni. 


Tambah pulak..kehidupan harian kita yang stress, tak dapat lari daripada tekanan tekanan yang ada dalam hidup seharian kita..di rumah, di tempat kerja. 


Orang mungkin mudah je cakap..kita kena belajar pengurusan stress..belajar kawal emosi..tapi hakikatnya memang sukar juga nak buat tu. Lebih lagi kalau puncanya ialah disebabkan faktor kurangnya nutrisi yang diperlukan badan. 


Di samping itu, dengan pengambilan sesetengah ubat preskripsi, ada yang ambil alkohol mungkin.. Hmm..semua ni menyumbang kepada risiko kekurangan Vitamin B tau.. 

Baca: Ceriakan Mood Ibu Mengandung Dengan BCompleks.

https://sitinadiah-superummi.blogspot.my/2016/04/bcomplex-shaklee-pulihkan-mood-dan.html?m=1

Sebab tu..bagi Nad, memang semua orang patut ambil Vitamin B Compleks ni. Bukan tunggu sakit, atau mengandung aje tau.. SEMUA ORANG WAJIB AMBIL. Tak kira la lelaki atau wanita.


B-Complex Shaklee. Apa beza dengan jenama lain?


1) Lengkap kesemua 8 jenis Vitamin B

Shaklee B-Complex membekalkan spektrum vitamin B yang lengkap (iaitu ada lapan jenis vitamin B) dalam kuantiti yang seimbang bagi memenuhi masalah kekurangan vitamin B dan menyihatkan tubuh anda.


2) Sistem Penyerapan Bioaktif Berpaten

B-Complex dilengkapi sistem pengangkutan nutrient berpaten untuk meningkatkan penyerapan nutrien penting - asid folik. 

Kuantiti asid folik yang mencukupi dalam diet wanita hamil telah terbukti berkesan untuk mengurangkan risiko kecacatan otak atau saraf tunjang pada bayi yang baru lahir.


------------------------------------------------------------------------

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



Hai..Nad adalah Pengedar Aktif Shaklee untuk sekitar Kuala Terengganu, Kuala Nerus dan juga boleh pos ke seluruh Malaysia.

 Anda Nak Kurus? Nak Cantik? 
Nak Sihat? Nak Bersih? 
Nak Yang Selamat? Nak Yang Berkesan? 

SEMESTINYA SHAKLEE! 
NAK SHAKLEE CARILAH NAD! 

 Untuk sebarang pertanyaan tentang produk atau ingin menjadi ahli SHAKLEE, bolehlah berhubung dengan Nad seperti berikut: 

 ✍ FB: Siti Nadiah Ismail 
 ✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-7000938 
➲ COD Area: (WEEKDAYS): Area Padang Midin, Pengadang Baru, Bukit Payong, Bukit Sawa, Mydin Mall & Giant Padang Hiliran. (WEEKENDS): Gong Datuk, UMT, UNISZA, Manir, Batu Enam
NewerStories OlderStories Home

0 comments:

Post a Comment

Berminat dengan produk shaklee dari Nad? Atau anda perlukan konsultasi? Atau ingin menyatakan pendapat anda? Sila tinggalkan komen di bawah...