11 Fakta Vivix Yang Mengujakan! Wow, Vivix memang Eksklusif!

Hai semua..Assalamualaikum!

Pernah dengar pasal vivix tak? Haa.. meh skrol ke bawah sebab saya nak share 11 fakta vivix secara bergambar. Anda pasti teruja setelah mengetahui fakta-fakta vivix ni.


Fakta #1 

Vivix dirumus khas dari EMPAT ramuan ajaib!




Fakta #2 

Vivix mengandungi Asid Ellagik, iaitu phyto-nutrient yang istimewa hanya ditemui dalam anggur muscadine sahaja..dan menurut kajian ianya berfungsi menghentikan kimia penyebab kanser, anti-virus dan anti bakteria




Fakta #3

Anggur Muscadine dalam vivix merupakan satu-satunya anggur yang mempunyai lebih dari 1 kromosom (ada 20 kromosom!). Ini bermakna ianya mempunyai lebih banyak faedah kesihatan, dan sifat antioksidannya lebih kukuh.


Fakta #4

Purple carrot digunakan untuk merumus vivix kerana ianya mengandungi asid klorogenik (sejenis antioksidan) yang paling banyak dalam semua jenis carrot. Haa..ramuan inilah yang bertanggungjawab mengurangkan diabetes.




Fakta #5

Vivix kaya dengan Vitamin A, B dan C selain amino acids, karatenoid, tannin dan rutin.



Fakta #6

Vivix mujarab untuk menguatkan sistem imun bagi melawan virus, flu, jangkitan yis, asma, batuk, sesak hidung dan dada serta diabetes.



Fakta #7

Vivix mampu membantu merendahkan tahap kolesterol, dan menghalang oksidasi kolesterol LDL. Oksidasi LDL merupakan salah satu penyebab penting penyakit kardiovaskular.



Fakta #8

Knotweed Jepun memang digunakan meluas untuk merumus supplement anti penuaan kerana kandungan resveratrol. Guess what? Vivix memang kaya dengan resveratrol ni!



Fakta #9

Resveratrol membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meninggikan prestasi atlet dan mengurangkan berat badan.



Fakta #10

Vivix membantu penghidap diabetes kerana kandungan polifenolnya berupaya melambatkan proses pencernaan dan penyerapan karbohidrat ke dalam darah seterusnya mengelakkan berlakunya pengumpulan gula yang tinggi dalam darah.







Nak order dengan saya? 
Jom! 
 Anda inginkan penjimatan extra?
 Jom daftar keahlian dan anda bakal menikmati penjimatan sebanyak 15% - 25% bagi setiap pembelian.

 Hubungi saya di talian 019-7000 938 (Nadiah) 

 Nak Kurus? 
Nak Cantik? 
Nak Sihat? 
Nak Bersih? 
Nak Yang Selamat?
 Nak Yang Berkesan? 

SEMESTINYA SHAKLEE! 
NAK SHAKLEE CARILAH SAYA! 


 Untuk sebarang pertanyaan tentang produk atau ingin menjadi ahli SHAKLEE, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut: 
 ✍ PM: Siti Nadiah Ismail 
 ✐ Blog: Super Ummi~Jom Sihat 
 ✉ Email: sniar11@gmail.com 
✆ Call/SMS/WhatsApp/Telegram: 019-7000938 
➲ COD Area: 
 (WEEKDAYS): Area Padang Midin, Pengadang Baru, Bukit Payong, Bukit Sawa, Mydin Mall & Giant Padang Hiliran. 
 (WEEKENDS): Gong Datuk, UMT, UNISZA, Manir, Batu Enam
NewerStories OlderStories Home

0 comments:

Post a Comment

Berminat dengan produk shaklee dari Nad? Atau anda perlukan konsultasi? Atau ingin menyatakan pendapat anda? Sila tinggalkan komen di bawah...