Set Kesihatan Eksklusif Untuk Wanita Dari Shaklee~ Women Health Set

Assalamualaikum.

Haaaiii ladiess!! Ha..ni ada satu promosi yang saya belum share dengan anda semua. Teruja rasanya. 

Untuk pengetahuan pembaca semua, sepanjang Julai hingga September 2016 Shaklee ada buat promosi kesihatan wanita untuk wanita-wanita hebat di luar sana [baca: anda ler tu..hehe].


Ok, apa yang best sangat ni? 

Ada 4 set pilihan yang menarik lagi tertarik untuk dicuba. Yang mana sesuai untuk anda? Eh..yang lelaki pun jom baca sampai habis tau..nanti boleh beli untuk dihadiahkan buat yang tersayang [Mak, isteri, anak perempuan, buah hati pengarang jantung a.k.a. kekasih ke, kawan, adik, kakak].

Jom kita teropong lebih lanjut.



=========================================================================

#1  Gorgeous Set
     
Ni set paling minimum untuk wanita-wanit di luar sana..tak kiralah masih bujang atau dah kahwin, hatta yang anak berderet-deret sekalipun..hehe. Gadis-gadis remaja pun sesuai jugak consume set ni tau! Kesemua 4 supplement yang ditawarkan dalam set ni memang sangat sesuai untuk menyokong kesihatan anda secara asasnya. Nak buat hantaran kahwin pun sesuai sangat! Mesti cantik punya..berkhasiat lagi tu..hehe.

Gorgeous Set
 Ada ESP, Vitalea, Vitamin C dan GLA!


 =========================================================================


#2  Prenatal Set

 Okay, set kedua pulak untuk mommies yang sedang hamil atau pun plan nak pregnant (TTC - trying to conceive). Set ni memang highly recommended untuk korang tau. Kenapa? Sebab ia bantu korang untuk cukupkan nutrisi pemakanan harian supaya boleh sihatkan rahim dan bantu tumbesaran bayi yang akan/sedang dikandung. 

Sangat penting untuk cukupkan nutrisi ibu sebab bila mengandung badan ibu akan menyalurkan khasiat kepada bayi yang dikandung. Apa jadi bila ibu tak cukup nutrisi? Kesihatan ibu akan terjejas sebab badan ibu akan bagi storage nutrisi yang sepatutnya untuk diri ibu. Contohnya jadi kejang kaki sebab kurang kalsium, cepat penat, lesu, pening-pening, sakit gigi dan macam-macam lagi.

Prenatal Set
Set ni terdiri daripada ESP, Omega Guard, Vitalea, Vitamin C, B-Complex dan Ostematrix (kalsium)


=========================================================================


#3  Postnatal Set


Set ketiga pulak untuk mommies yang berpantang / menyusukan anak. Nak menyusukan anak selama dua tahun bukan mudah kan? Mommies kena jaga kesihatan diri..barulah badan dapat hasilkan susu yang mencukupi untuk bayi mommies selain jaga konsep demand-supply. Saya tak suka nak gunakan istilah banyakkan susu..sebab apa yang penting untuk banyakkan susu ialah pastikan kesihatan mommies terjaga. So, inilah kenapa set ni sesuai untuk mommies kategori ni. Ia akan bantu mommies cukupkan mana2 lompong yang tak dapat didapati dari pemakanan mommies sebab tak semestinya kena makan banyak je..nanti kang terlebih kalori dari yang sepatutnya mommies jadi gemuk pulak kan? 

Satu lagi sebab gaya hidup kita sekarang ni memang sibuk kan? Terkejar sana sini..rehat pun kadang2 tak cukup mana..dengan stress..so apa kata cuba cara shaklee ni. Amalkan supplemen shaklee secara konsisten dan korang akan dapati diri korang akan fit-in dengan mudah dalam gaya hidup sibuk tu. Serius! Try and feel the difference! The Shaklee Way! Chewahh!


Postnatal Set

   Postnatal Set terdiri daripada OmegaGuard, Ostematrix, Vitalea, ESP, Vita C SR, dan Alfalfa Complex.

========================================================================










#4  Amazing Golden Set

Okay ini set untuk mana-mana wanita yang rasa nak maintain diri lagi-lagi bila usia dah mencecah 40 an ke atas nanti. Bukan kena tunggu umur 40 baru start makan tau! Start seawal yang boleh maybe around usia 25-30 tu..supaya hari tua korang nanti (jika panjang umur) akan rasa bertenaga dan kelihatan muda dari usia. Sape tak suka kelihatan muda dari usia? Haha..anak2 remaja yang tengah nak naik aje kut tak suka dipandang muda..diorang suka dipandang matang dari usia.
Tapi kalau sebelum ni belum pernah bersuplemen dan dah masuk usia 40an ke atas baru nak try makan, boleh aje nak mula berjinak-jinak dengan Shaklee ni. Atleast bantu akak-akak ni lebih sihat tau! Usia emas banyak risiko penyakit kan? So rajin bersuplemen untuk kurangkan risiko pada penyakit orang-orang tua biasa ade tu.

Amazing Golden Set
 
Set ini mengandungi Vivix, ESP, OmegaGuard, GLA Complex, Vitalea dan Ostematrix

=======================================================================









Anda skeptikal dengan vitamin dan suplemen takut memudaratkan buah pinggang dan timbul masalah lain? Jangan risau, Shaklee ni, ini bukan vitamin biasa2. Nak hasilkan ia, ade barisan saintis duk wat kajian, before dan after lagi. Saintis2 Shaklee bukan calang-calang orang, yang terima anugerah Nobel pun ade tau! Produk yang ada kajian, ade paper research, jurnal oleh third party juga..insyaAllah selamat untuk kalian amalkan. Kalau vitamin brand lain saya tak tau..hehe..anda kena buat research sendiri la tang tu ye..hehe.



Nak order dengan saya? Jom! 

Anda inginkan penjimatan extra? 

Hubungi saya di talian 019-7000 938 (Nadiah) untuk dapatkan harga yang lebih murah daripada seperti yang tertera pada poster di atas.

Nak Kurus? 
Nak Cantik? 
Nak Sihat? 
Nak Bersih? 
Nak Yang Selamat? 
Nak Yang Berkesan? 

SEMESTINYA SHAKLEE! NAK SHAKLEE CARILAH SAYA!


 Untuk sebarang pertanyaan tentang produk atau ingin menjadi ahli SHAKLEE, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut: 
 ✍ PM: Siti Nadiah Ismail 
✐ Blog: Super Ummi~Jom Sihat 
✉ Email: sniar11@gmail.com 
✆ Call/SMS/WhatsApp/Telegram: 019-7000938 
➲ COD Area: 
(WEEKDAYS): Area Padang Midin, Pengadang Baru, Bukit Payong, Bukit Sawa, Mydin Mall & Giant Padang Hiliran. (WEEKENDS): Gong Datuk, UMT, UNISZA, Manir, Batu Enam
NewerStories OlderStories Home

0 comments:

Post a Comment

Berminat dengan produk shaklee dari Nad? Atau anda perlukan konsultasi? Atau ingin menyatakan pendapat anda? Sila tinggalkan komen di bawah...