3C : CHOICES, CHANCES, CHANGES

(versi BM...3P : PILIHAN, PELUANG, PERUBAHAN)


PILIHAN
Paksa diri keluar dari comfort zone bukan senang. Payah sangat. Tapi saya sedar kalau saya tak pilih macam tu saya takkan sedar apa peluang yang saya dah terlepas. Hidup saya pun mungkin takkan ada perubahan.

Banyak benda (sifat dalam diri) yang saya nak ubah. Nak buang sifat malas, culas, tak konfiden and so on. Nak jadi orang yang lebih positif. Nak cabar kebolehan diri. Tapi saya sedar semua tu tak mampu saya buat dengan bersendirian. Saya kena cari team. Jika saya down, saya ada teman untuk saling mengingatkan. Team untuk tolong marah saya jika saya lalai. Dalam shaklee ada ramai leaders yang berjaya tapi tetap low profile. Macam Master N..suka dengar tazkirah Kak N. Selalu ingatkan supaya jadi peniaga yang jujur.

Orang pula selalu cakap tempat paling best nak korek potensi diri ialah dalam bisnes. Kena selalu update dan upgrade ilmu. Belajar set target and go for it. Terasa kena pilih untuk buat bisnes shaklee.


PELUANG
Serius tak sedar pun yang shaklee ni MLM sebenarnya. Bila dah masuk baru tau. Hahaha. Tapi takdelah rasa tertipu pun. Sebab masa join tu takde pun kena keluar modal banyak2. Bayar keahlian RM65 rasanya masa tu. Tu je...Pastu dapat pulak banyak peluang diskaun hebat untuk barangan yang memang saya selalu guna. So kira okay sangatlah kan?

Bila saya pilih untuk guna, saya dapat manfaat kesihatan untuk diri dan keluarga.

Bila saya sharing, saya dapat sales. So, boleh dapat duit sampingan. EMPAT kali untung..satu untung runcit, satu untung bonus shaklee bagi..satu lagi boleh pahala sebab tolong orang lain sihatkan diri..pastu dapat pula ilmu. Untung tu.

Nak dapat pahala dari bisnes, kenalah jual produk bermanfaat. Kalau jual rokok contohnya..tu kan 'bantu' rosakkan diri orang. Rosakkan alam sekitar pun ye jugak. Hehe..Dengan shaklee saya tak perlu risau bab ni, sebab produk shaklee siap ada #landmarkstudy. Saintis pun setuju produk ni bagus dan sangat bermanfaat. Tak memudaratkan walaupun diambil untuk jangka masa panjang.

PERUBAHAN
Jika saya serius pulun pula, saya dapat bina empayar shaklee saya! Impian saya sebab inilah yang buatkan saya terpaksa berubah! Cabar diri.

Anda pun nak cabar diri? Jomlah join team kami!


Nak order dengan saya? 
Jom! 
 Anda inginkan penjimatan extra? 
Jom daftar keahlian dan anda bakal menikmati penjimatan sebanyak 15% - 25% bagi setiap pembelian. 

 Hubungi saya di talian 019-7000 938 (Nadiah) 

 Nak Kurus? Nak Cantik? Nak Sihat? 
Nak Bersih? Nak Yang Selamat? Nak Yang Berkesan? 

SEMESTINYA SHAKLEE! 
NAK SHAKLEE CARILAH SAYA! 

 Untuk sebarang pertanyaan tentang produk atau ingin menjadi ahli SHAKLEE, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut: 
 ✍ PM: Siti Nadiah Ismail 
 ✐ Blog: Super Ummi~Jom Sihat 
 ✉ Email: sniar11@gmail.com 
✆ Call/SMS/WhatsApp/Telegram: 019-7000938 
➲ COD Area: 
 (WEEKDAYS): Area Padang Midin, Pengadang Baru, Bukit Payong, Bukit Sawa, Mydin Mall & Giant Padang Hiliran. 
 (WEEKENDS): Gong Datuk, UMT, UNISZA, Manir, Batu Enam
NewerStories OlderStories Home

0 comments:

Post a Comment

Berminat dengan produk shaklee dari Nad? Atau anda perlukan konsultasi? Atau ingin menyatakan pendapat anda? Sila tinggalkan komen di bawah...