MASALAH BADAN GELEBER KEMBALI ANJAL DENGAN SHAKLEE

Korang ada masalah geleber macam dalam gambar sebelah kiri tu tak? Saya takde..hehe.

Nak tahu tak..lecithin boleh bantu atasi masalah tersebut dengan pengambilan yang konsisten.

Sape yang nak turun berat tu, jangan lupa ambil lecithin tau..supaya bila berat dah turun..kulit pun stil anjal tak geleber.

Nak kesan lagi best ambillah lecithin + alfalfa + herblax!

Jom baca satu sharing dari kawan fb saya..Norita Idris

"Masih saya ingat saat di mana wanita berjiwa muda itu memegang belakang badan saya, katanya wanita biasa akan mempunyai lemak berlapis di bahagian belakang badan tanpa dia sedar. Iaitu bahagian tali pakaian dalam biasanya ada spare tyre.

" Oh nasib u takde spare tyre di sini."

Saya tergelak sambil senyum.

Beliau yang telah berumur menghampiri 60 itu memulakan cerita ;

Saya ni jenis suka makan nasi. Maka dulu saya menghadapi masalah spare tyre bukan sahaja di perut tetapi dibelakang badan.
Selepas itu saya amal makan lecitin dengan dos X x 3 sehari.
Barulah spare tyre bukan sahaja diperut tetapi dibelakang badan bahagian sini ( sambil tangan kanannya memegang bahagian atas belakang badan saya ).

Oh ya saya perasan perkara ini biasa terjadi pada wanita. Kerana ia tidak menonjol di depan maka adakala kita pun tak amik port sangat sampailah orang tegur!

So siapa2 dah beli Lecitin, Alfalfa dan Herb Lax tu rajin2 lah makan untuk dapat kesihatan yg optimum, badan cantik dan sihat dan secara langsung menambah nilai dalam kehidupan.

Dapatkan lecithin + alfalfa daripada saya. whatsapp 019 7000 938 (nadiah)

Cuba sekali herblax. Bantu atasi perut buncit.

#perutbuncit
#setkurus
#kempisperut
#hilanggeleber
#pengedarshakleeterengganu

NewerStories OlderStories Home

0 comments:

Post a Comment

Berminat dengan produk shaklee dari Nad? Atau anda perlukan konsultasi? Atau ingin menyatakan pendapat anda? Sila tinggalkan komen di bawah...